
- June 23, 2025
- 11:04 am
- 1 minute
Πού να ποστάρεις τι; Ψυχολογία & ύφος ανά πλατφόρμα
Έχεις ποτέ γράψει ένα εξαιρετικό post και, όταν το ανέβασες παντού, πήρε 100 likes στο Instagram αλλά μόλις 2 views στο LinkedIn; Αν ναι, δεν φταις εσύ. Φταίει το πλαίσιο.
Στον σημερινό κόσμο του digital marketing, δεν αρκεί να έχεις καλό περιεχόμενο, πρέπει να έχεις και σωστή πλατφόρμα. Το ίδιο μήνυμα μπορεί να λάμψει στο ένα κανάλι και να θαφτεί στο άλλο. Αυτό έχει να κάνει με την ψυχολογία του χρήστη και το “tone of voice” κάθε δικτύου.
Ας δούμε λοιπόν, με τρόπο πρακτικό και ανθρώπινο, πώς προσεγγίζουμε κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά, για να σταματήσεις να “φωνάζεις στο κενό” και να αρχίσεις να χτίζεις ουσιαστική παρουσία.
Instagram – Στιγμιότυπα, αισθητική και storytelling σε πρώτο πλάνο
Εδώ το βλέμμα μετράει. Το Instagram δεν είναι απλά «ωραίες φωτογραφίες», είναι ο χώρος που οι χρήστες μπαίνουν για να χαλαρώσουν, να εμπνευστούν ή να νιώσουν ότι ανήκουν κάπου. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι:
- Οπτικά ελκυστικό (Reels, καλαίσθητα καρουζέλ)
- Σύντομο και «εύπεπτο»
- Φιλικό και άμεσο στο ύφος
Τι δουλεύει: παρασκήνια από projects, πριν/μετά, mini tutorials, εικόνες που λένε ιστορίες.
X (πρώην Twitter) Απόψεις, σάτιρα και επικαιρότητα σε 280 χαρακτήρες
Στο X οι χρήστες ψάχνουν αντίδραση, χιούμορ ή γνώμη. Είναι η πλατφόρμα όπου το γρήγορο και καυστικό περιεχόμενο κυριαρχεί.
- Πρέπει να είσαι on time
- Να έχεις άποψη (χωρίς φόβο)
- Να λες λίγα, αλλά ουσιαστικά
Τι δουλεύει: Threads με tips, μικρά memes, σχόλια σε trending θέματα, ανοιχτές ερωτήσεις για engagement.
LinkedIn – Αξιοπιστία, γνώση και προσωπικές ιστορίες με επαγγελματικό χαρακτήρα
Το LinkedIn δεν είναι μόνο για CVs. Είναι μια δυναμική κοινότητα επαγγελματιών που αναζητούν συνδέσεις, γνώση και έμπνευση.
- Πιο σοβαρός και εμπεριστατωμένος λόγος
- Προσωπική φωνή με εμπειρίες και μαθήματα
- Αξιοποίηση data/case studies
Τι δουλεύει: ιστορίες από projects, αποτυχίες που έδωσαν μαθήματα, mini-οδηγοί, στατιστικά με ανάλυση.
Facebook – Ενημέρωση, οικειότητα και καθημερινή επαφή
Το Facebook παραμένει ένα εργαλείο με πολύπλευρο κοινό, που αγαπά την πληροφόρηση και την «ανθρώπινη επαφή». Δεν θέλει υπερβολές ή κλισέ, θέλει απλότητα.
- Πληροφοριακό και ξεκάθαρο ύφος
- Περιεχόμενο με ανθρώπινο πρόσωπο (ομάδα, δράσεις, νέα)
- Ιδανικό για σύνδεση με site, events, ή ενημερωτικά άρθρα
Τι δουλεύει: φωτογραφίες από την ομάδα, σύντομες ειδήσεις, giveaways, χρήσιμα links.
TikTok – Αυθεντικότητα, συναίσθημα και χιούμορ
Αν στο Instagram «λάμπεις», στο TikTok πρέπει να εκτεθείς, όχι με φίλτρα, αλλά με αυθεντικότητα. Οι χρήστες αναζητούν συναίσθημα, γρήγορες λύσεις και περιεχόμενο που “μιλάει” στη γλώσσα τους.
- Χαλαρό και προσωπικό ύφος
- Γρήγορο format (μέχρι 60″) με άμεση πληροφόρηση ή αστεία
- Ήχος και μουσική = σημαντικό στοιχείο
Τι δουλεύει: POV βίντεο, χιουμοριστικά σενάρια, trends προσαρμοσμένα σε B2B, εκπαιδευτικά snack-tips.
Τελικές Σκέψεις
Η παρουσία σε πολλές πλατφόρμες δεν σημαίνει «αντιγραφή-επικόλληση». Σημαίνει κατανόηση του πλαισίου και προσαρμογή του μηνύματος ανάλογα με το κοινό και τις προσδοκίες του. Δε φτιάχνουμε απλά περιεχόμενο. Δημιουργούμε σωστή στρατηγική παρουσίας, γιατί κάθε πλατφόρμα είναι ένας διαφορετικός κόσμος.
Δείτε επίσης!

